null Aigües de Barcelona organitza el 18è fòrum de diàleg amb administracions i associacions de consumidors de l’àrea metropolitana

Es tracta d’un espai de trobada amb els grups de relació de la companyia en el qual s’aborden les temàtiques d’interès per als intervinents 

Aigües de Barcelona ha organitzat el 18è fòrum de diàleg, un espai de trobada amb administracions, entitats i associacions de veïns de l’àrea metropolitana en el qual s’aborden les temàtiques d’interès per als intervinents, s’informa de les accions de la companyia i es proposen àmbits de millora. 

Meritxell Farré, directora de Participació d’Aigües de Barcelona, ha destacat que en aquest 2020 ha entrat en vigor una nova tarifa social en la qual s’han ampliat els col·lectius que poden acollir-s’hi i s’han ampliat també les bonificacions, que passen d’un 25% del subministrament d’aigua a un 50%. A més, se simplifiquen gestions, i amb un sol informe de vulnerabilitat, s’aplica automàticament.  

Farré ha posat en valor la tasca feta pels treballadors i treballadores d’Aigües de Barcelona durant la pandèmia per garantir el servei amb la mateixa qualitat de sempre i ha destacat les mesures adoptades, com la presència permanent de treballadors a les instal·lacions crítiques. A la sessió també es van resoldre diferents dubtes en relació amb les factures.

A l’acte hi han participat la Customer Counsel d'Agbar, Montse Solé, l'actual directora de Comunicació i Clients, Carmen Piñán, així com representants d’UNAE (Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya), FACUA Catalunya, ACPB (Associació de Consumidors de la Província de Barcelona), AICEC-ADICAE (Associació d’Usuaris de Bancs, Caixes i Assegurances), Diputació de Barcelona, ACC (Agència Catalana de Consum) de la Generalitat de Catalunya i UCC (Unió de Consumidors de Catalunya).