null Aigües de Barcelona impulsa l’atenció al client per a la comunitat de parla urdú

Aigües de Barcelona segueix enfortint l’atenció a la diversitat i la seva acció social per millorar la qualitat de vida de les persones. Amb la voluntat de proporcionar a la ciutadania una atenció inclusiva al servei de tots els col·lectius, la companyia implanta l’atenció en urdú, com ja ha fet amb la llengua àrab i l’anglès, en els seus principals canals d’atenció: el telèfon i les oficines. 

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, i els representants de la comunitat pakistanesa, Abdul Razzaq Sadiq Chohan i Imran Muhamad Jan, han signat avui el conveni per impulsar l’atenció al client a la comunitat de parla urdú. Aquest servei ha entrat en funcionament aquesta setmana.
 
En concret, l’atenció al client en idioma urdú es durà a terme els divendres de 8.30 a 14.30 hores per via telefònica i a totes les oficines d’atenció al client, després de reservar cita prèvia. A Catalunya, més de 36.000 persones utilitzen l’urdú com a llengua d’ús quotidià.

Aigües de Barcelona, després d’implantar el servei d’atenció al client en àrab, anglès i urdú, té la voluntat d’estendre aquest servei a altres idiomes com el xinès-mandarí. A més, la companyia té previst oferir el servei de videointerpretació per a persones sordmudes i la factura en Braille en una ferma voluntat de promoure l’atenció plural i diversa.