null Aigües de Barcelona impulsa l’atenció al client per a la comunitat de parla àrab

Aigües de Barcelona, en el marc de la seva acció social per millorar la qualitat de vida de les persones, i en concret per proporcionar a la ciutadania una atenció inclusiva al servei de tots els col·lectius, implanta l’atenció en àrab en els seus principals canals d’atenció: el telèfon i les oficines. 

 

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, i Mohammed Chaib, president de la Fundació Ibn Battuta, han signat el conveni per impulsar l’atenció al client a la comunitat de parla àrab. Està previst que aquest servei entri en funcionament aquesta setmana.

“Tenim el compromís ferm d’estar a prop de la ciutadania i posar esforços en la recuperació i reconstrucció postcovid, oferint una atenció al client més inclusiva”, ha indicat Felipe Campos. També ha reconegut que “això no ho podem fer sols. Hem de treballar colze a colze amb els serveis socials, entitats del tercer sector i col·lectius com la Fundació Ibn Battuta per seguir transformant el nostre entorn cap a una societat més equitativa, justa i sostenible”, i ha remarcat que “aliances com aquesta són claus per aconseguir-ho”.

Mohammed Chaib, president de la Fundació Ibn Battuta, s’ha mostrat molt satisfet per aquest acord, i ha felicitat “la companyia per mostrar la seva sensibilitat i implicació a l’hora d’impulsar una atenció diversa i plural”. 

En concret, l’atenció al client en idioma àrab es durà a terme els dimecres de 8.30 a 14.30 hores per via telefònica i a totes les oficines d’atenció al client, prèvia reserva de cita prèvia. A Catalunya, més de 140.000 persones utilitzen l’àrab com a llengua principal.

Aigües de Barcelona té la voluntat d’estendre aquest servei d’atenció al client a altres idiomes com el xinès-mandarí, l’urdú i l’anglès. A més de l’ampliació de l’atenció a altres idiomes, la companyia té previst oferir el servei de videointerpretació per a persones sordmudes i la factura en Braille.