null Aigües de Barcelona impulsa l’atenció al client per a la comunitat de parla xinès mandarí

Aigües de Barcelona segueix enfortint l’atenció a la diversitat i la seva acció social per millorar la qualitat de vida de les persones. Amb la voluntat de proporcionar a la ciutadania una atenció inclusiva al servei de tots els col·lectius, la companyia implanta l’atenció en xinès mandarí, com ja ha fet amb la llengua àrab, l’urdú i l’anglès, en els principals canals d’atenció: el telèfon i les oficines.

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, i els representants de la comunitat xinesa Lam Chuen Ping, president de la Federació Unió d’Associacions Xineses d’Espanya, i Chen Fei Fei, presidenta de l’Associació de Dones de Comerç i Industrials Xineso-Espanyoles, han signat avui el conveni per impulsar l’atenció al client de la comunitat de parla xinès mandarí.

 

En concret, l’atenció al client en idioma xinès mandarí es durà a terme els dilluns de 8.30 a 14.30 hores per via telefònica i a totes les oficines d’atenció al client, després de reservar cita prèvia. A Catalunya, més de 65.000 persones provenen de la Xina, país on l’idioma predominant i oficial és el xinès mandarí.

Amb la implantació d’aquesta acció, Aigües de Barcelona ja presta aquest servei en 4 idiomes, a més del català i el castellà: àrab, anglès, urdú i xinès mandarí. A més, la companyia, en una ferma voluntat de promoure una atenció inclusiva i diversa, ofereix el servei de videointerpretació per a persones sordmudes i la factura en Braille.