null L’AECC i Aigües de Barcelona signen un acord de patrocini per la III Cursa AECC Barcelona en Marxa Contra el Càncer

• El Dr. Laureano Molins, president de l’AECC – Catalunya contra el Càncer de Barcelona i Ignacio Escudero, director general d’Aigües de Barcelona, han signat un acord mitjançant el qual la companyia patrocinarà la tercera edició de la Cursa AECC Barcelona en Marxa Contra el Càncer, tal i com porta fent fa dos anys.

La cursa se celebrarà el diumenge 8 de desembre i el punt de sortida serà al Parc del Fòrum de Barcelona (al Parc dels Auditoris). La prova comptarà amb tres distàncies per adaptar-se a tots els públics: 10; 5 i 2,5 quilòmetres.

Les inscripcions a la cursa es poden fer tant a l’Espai AECC actiu contra el càncer (Travessera de les Corts, 268, Barcelona) com també al web www.aeccenmarxabarcelona.org. Amb la inscripció es dona suport a la lluita contra el càncer, a més de gaudir de l’esport popular i de la festa familiar que s’organitzarà desprès de la cursa, esmorzar inclòs. Tots els beneficis de la prova aniran destinats a millorar la vida de les persones amb càncer i els seus familiars i a finançar la recerca oncològica de qualitat.

Ignacio Escudero ha destacat que “'Aigües de Barcelona està compromesa amb la ciutat, la gent que hi viu i el seu teixit associatiu, i la cursa reuneix tots aquests requisits. A més, té com a objectiu col·laborar en la lluita contra el càncer, i nosaltres volem aportar el nostre gra de sorra en aquesta lluita”.  El Dr. Molins ha afirmat que “aquesta cursa s’ha convertit en un esdeveniment molt important per l’AECC i per la ciutat de Barcelona. Volem tornar a repetir aquest esdeveniment solidari, amb l’objectiu de crear així una carrera anual per creuar la meta contra el càncer i recaptar fons per a lluitar contra aquesta malaltia i per a seguir amb la recerca”.

Sobre l'AECC
L’AECC és l’entitat de referència en la lluita contra el càncer des de fa 66 anys. Dedica els seus esforços a mostrar la realitat del càncer a Espanya, detectar àrees de millora i posar en marxa un procés de transformació social que permeti corregir-les per obtenir un abordatge del càncer integral i multidisciplinari.

L’AECC integra a pacients, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen units per prevenir, sensibilitzar, acompanyar a les persones afectades i finançar projectes de recerca oncològica que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer. Avui en dia, és l’entitat social que més fons destina a investigar el càncer amb 56 milions d’euros destinats a 334 projectes en desenvolupament des de 2011. Estructurada en 52 Seus Provincials, i present en més de 2.000 localitats espanyoles, compte amb més de 23.371 persones voluntàries, 317.399 socis i 845 professionals. Durant el 2017, l’AECC ha atès a 429.390 persones afectades per la malaltia