Assessor del Client

Per potenciar el diàleg i el compromís amb les persones, Aigües de Barcelona disposa de la figura de l’Assessor del Client, que té l’objectiu d’atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels clients.

Aquesta figura manté un diàleg fluid i teixeix aliances amb organismes públics i privats que protegeixen els drets dels consumidors.

Atén reclamacions de la ciutadania i fa mediació per aconseguir solucions justes.

Permet disposar d’informació sobre les principals preocupacions de les persones respecte a la prestació del servei d’aigua i intercedeix perquè l’empresa sigui cada dia més propera a les expectatives de la ciutadania.

Una oficina que vetlla pels interessos de les persones

Analitza d’una manera personalizada cada reclamació que rep dels clients en desacord amb la resposta rebuda per l’empresa. Promou la mediació entre la ciutadania i l’empresa gestora del servei. Constitueix l’última opció amigable en el si d’Aigües de Barcelona per respondre a la reclamació i trobar-hi una solució. Actua amb imparcialitat, transparència en la gestió, confidencialitat de la informació i independència respecte a les àrees de gestió. Potencia el diàleg i el compromís amb les persones. Suggereix accions de millora a l’empresa i canvis en els seus procediments, amb l’objectiu d’incrementar la satisfacció de la ciutadania.

Les funcions principals són:

  1. Resoldre conflictes entre clients i Aigües de Barcelona en última instància.
  2. Formular a l’empresa recomanacions i propostes de millora del servei al client.
  3. Promoure el diàleg amb els grups d’interès, en l’entorn dels clients.

Per a més informació, descarrega’t el reglament de l’Assessor del Client d’Aigües de Barcelona.

Quan ho sol·licita una persona que té un contracte de subministrament d’aigua potable amb Aigües de Barcelona en algun dels supòsits següents:

  • Quan discrepa de la resposta que els serveis d’atenció al client de l’empresa han donat a la reclamació presentada.
  • Quan no hagi rebut resposta dels serveis d’atenció al client a la reclamació presentada i hagi transcorregut el termini màxim fixat per respondre.

L’Assessor del Client no actua en aquells casos en què la reclamació estigui pendent de la decisió d’una Administració pública o d’un organisme que en depengui.

IMPORTANT: Si la teva reclamació fa referència a una empresa del Grup AGBAR que no és Aigües de Barcelona, contacta amb Customer Counsel aquí.

Pots fer arribar la teva reclamació per mitjà de


També pots fer arribar la teva reclamació per escrit via correu electrònic o correu postal:

Oficina de l’Assessor del Client d’Aigües de Barcelona
Carrer General Batet. 1-7. 08028 Barcelona
assessordelclient@aiguesdebarcelona.cat