Assessor del Client
Aquesta figura manté un diàleg fluid i teixeix aliances amb organismes públics i privats que protegeixen els drets dels consumidors.
Atén reclamacions de la ciutadania i fa mediació per aconseguir solucions justes.
Permet disposar d’informació sobre les principals preocupacions de les persones respecte a la prestació del servei d’aigua i intercedeix perquè l’empresa sigui cada dia més propera a les expectatives de la ciutadania.
Una oficina que vetlla pels interessos de les persones
Les funcions principals són:
- Resoldre conflictes entre clients i Aigües de Barcelona en última instància.
- Formular a l’empresa recomanacions i propostes de millora del servei al client.
- Promoure el diàleg amb els grups d’interès, en l’entorn dels clients.
Per a més informació, descarrega’t el reglament de l’Assessor del Client d’Aigües de Barcelona.
Quan ho sol·licita una persona que té un contracte de subministrament d’aigua potable amb Aigües de Barcelona en algun dels supòsits següents:
- Quan discrepa de la resposta que els serveis d’atenció al client de l’empresa han donat a la reclamació presentada.
- Quan no hagi rebut resposta dels serveis d’atenció al client a la reclamació presentada i hagi transcorregut el termini màxim fixat per respondre.
L’Assessor del Client no actua en aquells casos en què la reclamació estigui pendent de la decisió d’una Administració pública o d’un organisme que en depengui.
IMPORTANT: Si la teva reclamació fa referència a una empresa del Grup AGBAR que no és Aigües de Barcelona, contacta amb Customer Counsel aquí.
Pots fer arribar la teva reclamació per mitjà de
També pots fer arribar la teva reclamació per escrit via correu electrònic o correu postal:
Oficina de l’Assessor del Client d’Aigües de Barcelona
Carrer General Batet. 1-7. 08028 Barcelona
assessordelclient@aiguesdebarcelona.cat