Reclamacions

Si vols fer una reclamació, la pots presentar de manera còmoda i ràpida a través dels canals que posem a la teva disposició.

Fes una reclamació

També pots fer la reclamació amb el full oficial de la Generalitat. L'has d'imprimir, emplenar i acudir a una de les nostres oficines per segellar-lo.

Sol·licita la intervenció de l’Assessor del Client

IMPORTANT: Cal haver fet una reclamació prèvia.

En cas de disconformitat amb la resposta d'Aigües de Barcelona, podrá dirigir-se: A l’Assessor del Client d’Aigües de Barcelona (https://www.aiguesdebarcelona.cat/el-teu-servei-daigua/assessor-del-client), oficina de mediació i resolució de conflictes entre el Client i l'empresa; a les Juntes Arbitrals de Consum per a les reclamacions relatives a la lectura, facturació o cobrament de l'aigua subministrada o alternativament a la jurisdicció civil per a la resta de reclamacions derivades del present contracte; o per a les controvérsies relatives a l'exercici de potestats administratives, pot interposar recurs d'algada davant el Gerent de l'Área Metropolitana de Barcelona, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació de la resposta, podent utilitzar per a la seva presentació els canals d'atenció indicats al peu del present contracte.