Tràmits i gestions

 

Pots realitzar totes les gestions que et calgui a través dels diferents canals d’atenció al client:

  • Àrea de clients de la web: pots registrar-te com a usuari de la plataforma per poder accedir de manera còmoda al teu contracte de subministrament. Des d’aquesta àrea, podràs gestionar els tràmits més habituals, com ara fer l’alta i la baixa, el canvi de titular, pagar una factura o sol·licitar bonificacions, així com consultar el consum i la facturació.

Accedeix a l’Àrea de clients de la web aquí. 

  • Telèfon d’Atenció al Client: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre el teu subministrament a través d’aquest canal, amb atenció immediata i personalitzada.
  • Telèfon d’Avaries: pots avisar-nos i consultar sobre qualsevol incidència en el subministrament durant les 24 hores, els 365 dies de l’any.
  • Oficines presencials: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre la teva escomesa o subministrament, amb atenció directa i personalitzada per personal expert.
  • Facebook i Twitter: per informar-te de les novetats de manera immediata.

Consulta tots els canals d’atenció aquí

El 2022 hem obtingut un índex de satisfacció dels clients de 7,42 sobre 10

Infografia dels requeriments de 2022

Veure el text descriptiu de la infografia de requeriments el 2022