DESCRIPCIÓ DE LES INFOGRAFIES D'EVOLUCIÓ DE SATISFACCIÓ DE CLIENTS I D'ENQUESTES D'ESCOLTA ACTIVA
Evolució de l'índex de satisfacció de clients
- 2022: 7,42
- 2023: 7,55
- 2024: 7,72
A continuació, es presenten les valoracions més destacades per canal:
Enquestes d'escolta activa (2024)
Canal Global
- Valor NSS acumulat*: 65,07%
- Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,60
Canal Trucada
- Valor NSS acumulat*: 65,81%
- Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,61
Canal Visita
- Valor NSS acumulat*: 62,32%
- Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,58
Canal Web
- Valor NSS acumulat*: 37,03%
- Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,24
(*) L'Índex Net Satisfaction Score (NSS) es calcula com el nombre de persones que estan molt satisfetes amb l'experiència (atorguen una puntuació de 9 a 10) menys el nombre de persones insatisfetes o molt insatisfetes (atorguen una puntuació entre 0 i 6) en percentatge respecte del total, i és un valor acumulat de tot l'any 2023.