DESCRIPCIÓ DE LES INFOGRAFIES D'EVOLUCIÓ DE SATISFACCIÓ DE CLIENTS I D'ENQUESTES D'ESCOLTA ACTIVA

Evolució de l'índex de satisfacció de clients

  • 2022: 7,42
  • 2023: 7,55
  • 2024: 7,72

A continuació, es presenten les valoracions més destacades per canal:

Enquestes d'escolta activa (2024)

Canal Global

  • Valor NSS acumulat*: 65,07%
  • Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,60

Canal Trucada

  • Valor NSS acumulat*: 65,81%
  • Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,61

Canal Visita

  • Valor NSS acumulat*: 62,32%
  • Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,58

Canal Web

  • Valor NSS acumulat*: 37,03%
  • Satisfacció amb el tràmit (sobre 5): 4,24

 

(*) L'Índex Net Satisfaction Score (NSS) es calcula com el nombre de persones que estan molt satisfetes amb l'experiència (atorguen una puntuació de 9 a 10) menys el nombre de persones insatisfetes o molt insatisfetes (atorguen una puntuació entre 0 i 6) en percentatge respecte del total, i és un valor acumulat de tot l'any 2023.