Assessor del client
Potenciem el diàleg i el compromís amb els nostres clients a través del Assessor del client (antic Costumer Counsel), una figura que té la missió de resoldre, mitjançant la mediació, els conflictes entre els clients i Aigües de Barcelona, i que permet millorar la qualitat dels nostres serveis.
L'Assessor del client teixeix col·laboracions estratègiques amb entitats públiques i privades dedicades a la defensa dels drets dels consumidors. S'encarrega de gestionar els possibles conflictes entre clients i Aigües de Barcelona i actua com una figura mediadora per trobar solucions justes.
A més, ofereix a l'empresa recomanacions i propostes de millora per donar resposta a les principals inquietuds de la població en relació amb el servei d'aigua. D'aquesta manera, l'Assessor del client treballa perquè Aigües de Barcelona s'alineï cada cop més amb les expectatives de la ciutadania.
Reclamacions 2024
(*) Les dades del 2023 s'han actualitzat a 31/12/24 i, per aquest motiu, no coincideixen amb les reportades l'any anterior, que es van extreure al tancament de l'any en estudi.
La majoria de les reclamacions gestionades el 2024, igual que en anys anteriors, continuen sent les relatives a discrepàncies amb el consum facturat o al tractament de fuites.
Veure el text descriptiu de la infografia de l'Assessor del Client del 2022 al 2024
Veure el text descriptiu de la infografia de Requeriments i reclamacions del 2022 al 2024