Tràmits i gestions
Pots realitzar totes les gestions que et calgui a través dels diferents canals d’atenció al client:
- Àrea de clients de la web: pots registrar-te com a usuari de la plataforma per poder accedir de manera còmoda al teu contracte de subministrament. Des d’aquesta àrea, podràs gestionar els tràmits més habituals, com ara fer l’alta i la baixa, el canvi de titular, pagar una factura o sol·licitar bonificacions, així com consultar el consum i la facturació.
Accedeix a l’Àrea de clients de la web aquí.
- Telèfon d’Atenció al Client: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre el teu subministrament a través d’aquest canal, amb atenció immediata i personalitzada.
- Telèfon d’Avaries: pots avisar-nos i consultar sobre qualsevol incidència en el subministrament durant les 24 hores, els 365 dies de l’any.
- Oficines presencials: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre la teva escomesa o subministrament, amb atenció directa i personalitzada per personal expert.
- Facebook i Twitter: per informar-te de les novetats de manera immediata.
Consulta tots els canals d’atenció aquí.