Enquestes de satisfacció als clients
 

L’atenció al client d’Aigües de Barcelona es basa en l’excel·lència, la proximitat, l’accessibilitat, la comunicació, la responsabilitat i la innovació. Els ciutadans són el centre de les activitats d’Aigües de Barcelona. Superar les seves expectatives amb la qualitat i l’excel·lència dels serveis és un objectiu permanent de la nostra organització. Oferim un producte de qualitat i una atenció i un servei al client basat en l'excel·lència, la proximitat, l'accessibilitat, la comunicació, la responsabilitat i la innovació.


La vocació de proximitat i la voluntat d’oferir solucions als clients es tradueix en una àmplia diversitat de canals d'atenció. A través d’aquest diàleg actiu, l’organització és capaç de donar una resposta ràpida i eficient als seus requeriments, proporcionant un servei i una experiència excel·lent que, a més de complir amb els requisits legals, estigui d’acord amb les seves necessitats i compleixi els compromisos voluntàriament assumits.

L’any 2024, l’índex de satisfacció global se situa en un 7,72 sobre 10, mantenint una tendencia positiva respecte a anys anteriors.

Veure el text descriptiu de les infografies d'evolució de satisfacció de client i enquestes d'escolta activa 2024