DESCRIPCIÓ DE LA INFOGRAFIA DE REQUERIMENTS I RECLAMACIONS

Requeriments per als diferents canals de comunicació (OFEX, oficines, atenció telefònica, etc.)*

  • 2022: 1.853.148
  • 2023: 1.875.920
  • 2024: 1.909.589

(*) Requeriment és el registre de qualsevol contacte que fa el client amb Aigües de Barcelona. Els requeriments es tipifiquen com a solicituds i consultes.

Nombre de requeriments per canal (2024)

  • Atenció telefònica: 1.048.056 (54,88%)
  • Àrea de clients (oficines en xarxa): 580.990 (30,43%)
  • Correu electrònic: 126.863 (6,64%)
  • Oficines presencials: 63.032 (3,30%)
  • Altres canals: 90.648 (4,75%)
  • Total: 1.909.589

Requeriments generats durant l'any natural per tipologia (2024)

  • Sol·licituds: 1.112.583
  • Consultes: 747.544
  • Reclamacions tècniques: 40.159
  • Reclamacions comercials: 8.988
  • Incompliments Carta de Compromisos: 315

Temps de resposta de les reclamacions ateses en menys de nou dies (2024)*

  • 99,03%

(*) L'indicador del temps de resposta de les reclamacions comercials es calcula sobre un subconjunt de les reclamacions tancades, que són les que estipula l'Acord Marc: consum facturat, càrrecs en la factura, funcionament del comptador, condicions contractuals i qualitat del servei al client.