DESCRIPCIÓ DE LA INFOGRAFIA DE REQUERIMENTS I RECLAMACIONS
Requeriments per als diferents canals de comunicació (OFEX, oficines, atenció telefònica, etc.)*
- 2022: 1.853.148
- 2023: 1.875.920
- 2024: 1.909.589
(*) Requeriment és el registre de qualsevol contacte que fa el client amb Aigües de Barcelona. Els requeriments es tipifiquen com a solicituds i consultes.
Nombre de requeriments per canal (2024)
- Atenció telefònica: 1.048.056 (54,88%)
- Àrea de clients (oficines en xarxa): 580.990 (30,43%)
- Correu electrònic: 126.863 (6,64%)
- Oficines presencials: 63.032 (3,30%)
- Altres canals: 90.648 (4,75%)
- Total: 1.909.589
Requeriments generats durant l'any natural per tipologia (2024)
- Sol·licituds: 1.112.583
- Consultes: 747.544
- Reclamacions tècniques: 40.159
- Reclamacions comercials: 8.988
- Incompliments Carta de Compromisos: 315
Temps de resposta de les reclamacions ateses en menys de nou dies (2024)*
- 99,03%
(*) L'indicador del temps de resposta de les reclamacions comercials es calcula sobre un subconjunt de les reclamacions tancades, que són les que estipula l'Acord Marc: consum facturat, càrrecs en la factura, funcionament del comptador, condicions contractuals i qualitat del servei al client.