DESCRIPCIÓ DE LA INFOGRAFIA DELS PROCESSOS DE DIÀLEG I COCREACIÓ EL 2024

 

Amb la societat

  • Fòrum de diàleg amb la ciutadania.
  • Fòrum de diàleg amb el tercer sector.
  • Fòrum de diàleg amb els serveis socials dels diferents municipis.
  • Jornades de treball amb entitats socials per dissenyar millores en els programes d’ocupació i millora de l’ocupabilitat.
  • Sessions de treball amb entitats referents a la ciutat per impulsar la sostenibilitat a l'ecosistema.

Amb l’administració pública

  • Taules de treball amb els diferents ajuntaments de l’àrea metropolitana de Barcelona.
  • 28 trobades amb organismes oficials, juntes arbitrals, organismes de consum i OMICs.
  • Trobades de cocreació 'Participació dels ajuntaments de l'àmbit d'Aigües de Barcelona en l'actualització de les dades base de mobilitat i en la parametrització del model de renovació de la xarxa'. Ajuntaments consultats: Castelldefels, Gavà, Begues, Torrelles de Llobregal, Viladecans, Sant Climent de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Pallejà, el Papiol i Barcelona. 
  • Sessions de treball amb la Diputació de Barcelona, els ajuntaments de Montcada i Reixac, Sant Adrià de Besòs i l'ajuntament de Viladecans per al disseny de nous projectes d'acció social. 

Amb proveïdors

  • Fòrum de diàleg amb proveïdors.
  • Creació d'un nou marc contractual per al 2025 per a la gestió dels llots en agricultura provinents de les EDARs en aplicació del nou RD 1051/2022 de nutrició sostenible. 
  • Jornades presencials del Hub d'Acció Climàtica.

Amb clients

  • Fòrum de diàleg amb associacions de consum.
  • Trobades amb els principals gremis d'instal·ladors de l'àmbit (gremi de Barcelona i del Baix Llobregat) i creació del canal d'atenció específic per al col·lectiu d'instal·ladors. 
  • Taules de treball amb el Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i creació del canal d'atenció específic per a aquest col·lectiu. 
  • Quatre sessions amb grans consumidors i grans clients, enfocades a millorar l'eficiència dels seus tràmits a través d'un canal de contacte exclusiu i únic.
  • Trobades amb grans clients amb l'objectiu de crear un espai de comunicació propi i buscar solucions adaptades a les seves necessitats.
  • Trobades amb diferents entitats veïnals per apropar la factura de l'aigua i les bonificacions als nostres clients.
  • Cocreació del nou model de gestió operativa i de clients amb la càrrega d'aigua potable de les boques d'aire per a empreses de camions cisterna.

Persones treballadores

  • Sessions de diàleg amb els Ambaixadors.
  • Esmorzars amb la Direcció per apropar la companyia a les persones treballadores i millorar la comunicació interna.
  • Sessions de diàleg amb els equips d'operacions de proximitat per apropar la problemàtica de la vulnerabilitat i treballar de manera col·laborativa per millorar els processos. 
  • Més de 70 entrevistes personals a persones treballadores de diferents àmbits de la companyia dins del programa de desenvolupament Horitzó Blau.
  • Cocreació de la nova estructura ONEs (newsletter interna)

Regulador

  • Taules de treball dedicades a abordar temes com la sequera, tarifa, inversions o el seguiment operatiu del servei.

Accionistes

  • Junta General d’Accionistes