Carta de compromisos amb els clients
De comú acord amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona, hem establert uns compromisos molt concrets de qualitat del servei.

![]() RECLAMACIONS SOBRE LA QUALITAT DE L’AIGUA EN UN MÀXIM DE 24 HORESEns comprometem a contactar amb tu dins de les 24 hores posteriors en la reclamació. En cas contrari, rebràs una indemnització de 12 euros. |
![]() COMPLIMENT DE CITES CONCERTADESEns comprometem a realitzar les tasques necessàries a la teva instal·lació interior (altes de subministrament i canvis o comprovacions de comptador, entre d’altres) el dia i l’hora concertats prèviament per telèfon o en persona. Si no és així, tindràs una compensació de 10 euros.* |
![]() AIGUA EN UN MÀXIM DE 4 DIESUn cop formalitzada la teva sol·licitud, ens comprometem a instal·lar-te l’equip de mesura en un màxim de 4 dies laborables. Si no és així, et compensarem amb 15 euros. |
![]() RECLAMACIONS EN UN MÀXIM DE 10 DIESEns comprometem a analitzar-les i a respondre’t en un màxim de 10 dies. Si tardem més, et compensarem amb 12 euros. |
![]() LECTURA DEL COMPTADOR SENSE ERRORSi la teva factura conté algun error de lectura, et compensarem amb 15 euros. |
![]() AVÍS IMMEDIAT D’EXCÉS DE CONSUMSempre que detectem un consum per sobre de l’habitual, t’ho comunicarem de manera personal mitjançant una nota a la bústia o un missatge a la factura. Si no t’avisem per cap d’aquests canals, rebràs una indemnització de 12 euros. |
![]() GESTIONS COMERCIALS IMMEDIATESFem de manera immediata les gestions comercials més habituals: canvi de titular, duplicats de factures, actualització de dades... En cas contrari, obtindràs una indemnització de 10 euros. |
|
Troba aquí la versió completa de la nostra Carta de Compromisos, |